Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • İzmir

Valilikler

T.C. Bornova Kaymakamlığı
T.C. Bornova Kaymakamlığı
T.C. Bornova Kaymakamlığı
  • KAYMAKAMLIK
    Kaymakam Kaymakamlık Birimleri İlçe Protokol Listesi Tarihçe Görev Yapmış Kaymakamlar Kurumsal Kimlik
  • BORNOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Gönül Elçileri Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Güzergahları Memnuniyet Anketi
  • İLETİŞİM
°C
2
Temmuz2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • KAYMAKAMLIK
    • Kaymakam
    • Kaymakamlık Birimleri
      • İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü
    • İlçe Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Görev Yapmış Kaymakamlar
    • Kurumsal Kimlik
  • BORNOVA
  • MAHALLİ İDARELER
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İlçe Jandarma Komutanlığı
      • İlçe Emniyet Müdürlüğü
      • İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İlçe Müftülüğü
      • İlçe Sosyal Hizmet Merkezi Müdürlüğü
      • İlçe Malmüdürlüğü
      • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • İlçe Sağlık Müdürlüğü
      • İlçe Tapu Müdürlüğü
      • İlçe Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İlçe Sosyal Güvenlik Merkezi Müdürlüğü
      • Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Çalışma ve İş Kurumu Bornova Hizmet Merkezi
      • İlçe Halk Kütüphanesi
      • Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü
      • Bornova Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • Belkahve Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • Hasan Tahsin Vergi Dairesi Müdürlüğü
      • Bornova Türkan Özilhan Devlet Hastanesi
      • Bornova Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi
      • İlçe Tüketici Hakem Heyeti
    • Kamu Hizmet Standartları
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Gönül Elçileri
    • Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Güzergahları
    • Memnuniyet Anketi
  • İLETİŞİM
 

İLÇE HIFZISSIHHA KURULU KARARI (17/03/2021 - 2021/01-5)

17.03.2021
İlçe Hıfzıssıhha Kurulu 17.03.2021 günü saat 10:00’de 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu’nun 23.Maddesinde yazılı üyelerin ve İlçe Milli Eğitim Müdürünün katılımı ile Bornova Kaymakamı Fatih GENEL’in başkanlığında T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 16.03.2021 tarihli ve 4762 sayılı yazısı, İzmir Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulunun 09.03.2021 tarihli ve 2021/15 ile 13.03.2021 tarihli ve 2021/17 sayılı yazıları gereği  toplanmış olup; yapılan toplantıda, Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 27 ve 72 nci Maddeleri uyarınca aşağıdaki karar alınmıştır.
A) 02.03.2021 tarih ve 2021/11 sayılı İzmir Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulu kararının 10. maddesi ile “yasal süt izni kullanan” personelin idari izinli sayılmasına karar verilmiş olmakla birlikte, gelinen aşamada; özel mevzuat hükümlerine tabii ve/veya 7/24 saat çalışma esasına göre hizmet veren kamu kurum ve kuruluşlarında kamu hizmetinin devamlılığı açısından,
Söz konusu kamu kurum ve kuruluşlarında görev yapan ve yasal süt izni kullanan personelin, süt izni hakları saklı kalmak kaydıyla, hizmetlerine ihtiyaç duyulması halinde ilgili birim amirlerinin takdiri ile görevlerine dönebileceklerine veya uzaktan çalıştırılabileceklerine,
B) T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 12.02.2021 tarihli ve 2556 sayılı yazısı ile Sağlık Bakanlığının, yeni varyant SARS-CoV-2 virüsünün görüldüğü İngiltere, Danimarka, Brezilya ve G. Afrika ülkelerinden gelecek kişilere ülkemize girişte PCR testi uygulanması ile karantina şartlarına ilişkin hükümleri içeren yazısı gönderilmişti. Sağlık Bakanlığından alınan 05.03.2021 tarihli ve E-13588366-149-410 sayılı yazı ile İngiltere, Güney Afrika Cumhuriyeti ve Brezilya kaynaklı mutasyona uğramış olan SARS-CoV-2 virüsünün farklı ülkelerden de izole edildiği belirtilerek Türkiye’ye girişlerini takiben İngiltere ve Danimarka’dan gelen ve belirttikleri ikamet adresinde karantina altına alınan kişilerin karantina sürelerinin 10 güne düşürülmesi, karantina sürelerinin 7. gününde PCR testleri yapılarak test sonuçları negatif çıkanların 7. günün sonunda karantinasının sona erdirilmesi, PCR testi yapılmayanların karantinalarının 10 güne tamamlanması, PCR testleri pozitif çıkanların tedavilerinin ise Sağlık Bakanlığı COVID-19 rehberi doğrultusunda yapılması ve G. Afrika ve Brezilya varyantına yönelik uygulamaların aynen devam etmesinin talep edildiği İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 15.03.2021 tarihli ve 4704 sayılı yazısı ile bildirilmiştir.
Bu çerçevede, İlçemize girişlerini takiben:
1. İngiltere ve Danimarka’dan gelen ve belirttikleri ikamet adresinde karantina altına alınan kişilerin karantina sürelerinin 10 güne düşürülmesine, karantina sürelerinin 7. gününde PCR testlerinin yapılarak test sonuçları negatif çıkanların 7. günün sonunda karantinasının sona erdirilmesine, PCR testi yapılmayanların karantinalarının 10 güne tamamlanmasına, PCR testleri pozitif çıkanların tedavilerinin ise Sağlık Bakanlığı COVID-19 rehberi doğrultusunda yapılmasına,
2. Güney Afrika ve Brezilya’dan gelen kişilere yönelik uygulamanın ise T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 12.02.2021 tarihli ve 2556 sayılı yazısı ekinde yer alan Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Genel Müdürlüğünün bila tarihli yazısı doğrultusunda alınan 15.02.2021 tarih ve 2021/08 sayılı İzmir Valiliği İl Hıfzıssıhha Kurulu kararında belirtildiği şekilde aynen devam etmesine,
C) Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde alınan kararlar gereğince 1 Mart 2021 tarihinden itibaren, koronavirüs (covid¬19) salgınıyla mücadele tedbir ve kurallarının illerin içerisinde bulunduğu risk grubuna  (düşük, orta, yüksek, çok yüksek) göre belirlendiği kontrollü normalleşme sürecine girildiği T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 02.03.2021 tarihli ve 3514 sayılı Genelgesi ile duyurulmuştur.
Kontrollü normalleşme sürecinde düşük risk gruplarındaki illerde vaka ve hasta sayılarının tekrar yükselmesinin önlenmesi ve yüksek risk grubundaki illerde ise alınan tedbirlerle vaka sayılarının düşürülmesi amacıyla T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 03.03.2021 tarihli ve 3695 sayılı Genelgesi ile sürekli, kesintisiz, planlı ve diğer sektörlerin katılımını esas alan bir yaklaşımı içeren Dinamik Denetim Modeli geliştirilerek uygulamaya konulmuştur.
Bazı olumsuz durumlarla karşı karşıya kalınsa da aziz milletimizin yüksek bir duyarlılık gösterdiği ve bugüne kadar sergilediği sağduyulu ve fedakârca yaklaşımını sürdürdüğü bu süreçte İl/İlçe Salgın Denetim Merkezi (İSDEM) verilerine göre kontrollü normalleşme dönemini içeren 1¬15 Mart dönemi ile önceki 15 günlük dönemin kıyaslandığında ihbar sayılarında % 66’lık, re’sen yapılan denetimlerde ise % 155’lik bir artış yaşandığı görülmektedir. Hepimizin birbirimize karşı sorumlu olduğu kontrollü normalleşme döneminde dinamik denetim modeline uygun şekilde denetimlerin kararlılıkla icra edilmesi ve kurallara uyma konusunda toplumsal duyarlılığı en üst seviyeye taşıyacak her türlü çalışmaya ağırlık verilmesi son derece önem taşımaktadır.
Salgınla mücadelede alınan tedbirler ile salgının iller ve ülke genelindeki seyri 15 Mart 2021 tarihinde Sayın Cumhurbaşkanlığının başkanlığında toplanan Cumhurbaşkanlığı Kabinesinde değerlendirilmiş olup salgınla mücadelede kalıcı başarının sağlanması açısından denetim faaliyetlerinin ciddiyetle takip edilmesi ve uygulamada sorun yaşanan alanlarda gerekli tedbirlerin alınmasına karar verilmiştir.
Bu kapsamda;
1. Tüm il ve ilçelerimizde Vali ve Kaymakamların koordinesinde 17 Mart 2021 Çarşamba günü il bazlı dağılımı EK1’de gösterildiği şekilde toplam 300.000 denetim personelinin (tüm kamu kurum ve kuruluşlarından görevlendirilen denetim personeli ile belediye/il/ilçe özel idaresi denetim ekipleri ve oda denetim ekipleriyle birlikte) katılımıyla gün boyu sürecek yoğunlaştırılmış dinamik denetim faaliyetinin uygulanmasına.
2. T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 03.03.2021 tarihli ve 3695 sayılı Genelgesi ile getirilen haftalık tematik denetim uygulamasına 19 Mart 2021 Cuma gününden itibaren yeni bir haftalık bir program dahilinde devam edilmesi gerekmektedir.
Tematik haftalık denetim faaliyetlerinde kolluk kuvvetlerinin yanı sıra tüm kamu kurum ve kuruluşlarının, yerel yönetimlerin ve meslek odalarından azami seviyede destek (personel,araç, malzeme vb.) alınacak ve belediyeler,il özel idareleri, kamuda görev yapan iş güvenliği uzmanları ve gıda denetmenlerinden teşekkül ettirilen ekiplerin de aktif olarak görev yapmalarının sağlanmasına.
Valiler, vali yardımcıları, kaymakamlar, il/ilçe müdürleri  tarafından denetim faaliyetlerine sahada bizzat nezaret edilecek ve denetim faaliyetlerinin görünürlüğüne önem verilmesine.
Yeme¬içme yerleri ile şehir içi toplu ulaşım araçlarına yönelik denetimlerin haftanın her gününü kapsayacak şekilde sürdürülmesi gereken 19¬25 Mart haftalık konu bazlı tematik genel denetim faaliyetinde günler itibariyle denetlenecek alanlar aşağıdaki tabloda gösterilmiştir.
TARİH    AÇIKLAMA
19 Mart Cuma    Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, düğün ve/veya nikâh salonları, lunapark/tematik parklar 
20 Mart Cumartesi    Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, Cadde, sokak, meydan sahil bandı gibi yerlerde maske ve mesafe denetimi, AVM’ler, marketler, bakkallar, manavlar, kasaplar, kuruyemişçiler,
21 Mart Pazar    Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, Otel ve konaklama tesisleri, kayak otelleri ve tesisleri, Şehirlerarası yolcu taşımacılığı yapılan her türlü toplu ulaşım araçları ile havalimanı/gar/otogar gibi yerler,
22 Mart Pazartesi     Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, Okullar (yemekhane ve kantinler dahil), okul servisleri araçları,
23 Mart Salı     Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, İnternet kafeler/salonları, , ganyan, iddaa ve milli piyango bayileri, Berberler/kuaförler/güzellik merkezleri, hamamlar, saunalar, masaj salonları.
24 Mart Çarşamba     Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, Organize sanayi bölgeleri, fabrika ve üretim tesisleri, Halı sahalar/spor tesisleri ile cami ve mescitler,
25 Mart Perşembe     Yeme içme yerleri, şehir içi toplu ulaşım araçları, Kahvehane, kıraathane, kır/çay bahçesi, dernek lokali gibi umuma açık yerler.
Kurulma/faaliyette bulunma süresi yöreden yöreye farklılık gösteren pazaryeri/semt pazarı, sosyete pazarı gibi yerlerin kurulu olduğu/faaliyette bulunduğu günlerde denetlenmesine.
3. Rehberlik edici ve vatandaşlarımız ile işyerlerini kurallara uymaya/sorumlu davranmaya davet eden bir yaklaşımın sergileneceği denetimlerde, kurallara aykırılıklarda ısrar, tekerrür, kuralların esaslı ihlali gibi suiistimal edici tutum ve davranışlarla karşılaşılması halinde ise gerekli idari işlem tesisinden imtina edilmemesine.
Denetim çalışmaları sonucunda yürütülen faaliyetlere dair veriler İSDEM’e anlık olarak girilecek ve sonuçlar İSDEM yazılımı üzerinden ilçe, il ve ülke geneli bakımından analiz edilmesine.
4. Düşük, orta ve yüksek risk grubundaki illerde %50 kapasite ile müşteri kabulüne izin verilen yeme içme yerlerinin bir kısmında kapasite sınırlamasına uygun şekilde “oturma düzeni planı” hazırlanmadığı, müşterilerin rahatlıkla görebileceği şekilde ilan edilmediği ve fazla masa ve koltukların mekandan kaldırılmadığı gözlemlenmektedir.
Kişilerin yeme, içme ve dinlenme ihtiyaçlarını gidermek amacıyla maskesiz şekilde bir süre bulundukları yeme içme yerlerinin denetimlerinde, T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 02.03.2021 tarihli ve 3514 sayılı Genelgesi ile getirilen “oturma düzeni planının” hazırlanıp hazırlanmadığı ve müşterilerin rahatlıkla görebileceği yerlere asılıp asılmadığı ile HES kodu kontrolü yapılarak müşteri kabul edilmesi hususlarına uyulup uyulmadığı denetlenerek ve aykırı durumların bir an evvel giderilmesinin sağlanmasına.
5. T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 02.03.2021 tarihli ve 3514 sayılı Genelgesi ile; sivil toplum kuruluşları, kamu kurumu niteliğindeki meslek kuruluşları ve bunların üst kuruluşları ile birlikler ve kooperatifler tarafından düzenlenecek genel kurul dahil kişilerin bir araya gelmesine neden olan her türlü etkinlikler ile nikah veya nikah merasimi şeklindeki düğün organizasyonlarının kişi ve alan sınırlamalarına uygun gerçekleştirilip gerçekleştirilmediğinin kontrolü amacıyla getirilen en az üç gün öncesinden bildirilmesi ve bu organizasyonlara en az bir denetim elemanının görevlendirilmesi kuralının henüz yeterince uygulanmadığı da gözlemlenmektedir.
Bakanlığımızca bu organizasyonları yapan kişi ya da kurumlarca gerekli bildirimlerin elektronik ortamda da yapılabilmesi amacıyla e¬devlet kapısı üzerinden  İçişleri Bakanlığı e-başvuru alanına modül eklemesi yapılmış olup bu tür organizasyonları gerçekleştirenler tarafından muhakkak bildirim yapılması ve bu organizasyonlarda en az bir denetim görevlisinin bulunmasının sağlanmasına.
6. Kontrollü normalleşme dönemi ile birlikte şehir içi toplu ulaşımda bir miktar yoğunluk artışı yaşandığı görülmektedir. Özellikle mesai başlama ve bitiş saatlerinde yaşanan/yaşanabilecek olan yoğunlukların halk sağlığı açısından oluşturduğu riski bertaraf etmek/azaltmak için belediyelerce sefer  sayılarının artırılması da dahil her türlü tedbirin alınması ve vatandaşlarımızın sağlıklı koşullarda toplu ulaşım hizmetlerinden yararlandırılması gerekmektedir.
Ayrıca toplu ulaşım araçlarına HES kodu kontrolü yapılmaksızın ve maskesi bulunmayan kişilerin şehir içi toplu ulaşım araçlarını kullanmalarının önüne geçilmesi hususuna denetim faaliyetleri sırasında bilhassa dikkat edilmesine
7. T.C. İçişleri Bakanlığı İller İdaresi Genel Müdürlüğünün 03.03.2021 tarihli ve 3695 sayılı Genelgesinde belirtildiği şekilde denetim ekiplerinin oluşumunda tüm kamu kurum ve kuruluşlarıyla birlikte yerel yönetimlerin ve meslek odalarının imkan ve kabiliyetlerinden azami seviyede istifade edilerek denetim kapasitesinin yükseltilmesi büyük önem taşımaktadır.
Bu noktada yeterli sayıda belediye denetim ekibi, il özel idare denetim ekibi, oda denetim ekibi ve gıda denetim ekibinin bir an evvel oluşturularak İSDEM’de yetkilendirilmesi ve sahada sürekli ve etkin denetim yapılmasının sağlanmasına.
-Yukarıda belirtilen esaslar doğrultusunda; Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 27’nci ve 72’nci maddeleri uyarınca uygulamada herhangi bir aksaklığa meydan verilmemesine,
İlçemiz Hıfzıssıhha Kurulunca alınan kararlara uymayanlara 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanununun ilgili maddeleri gereğince idari işlem tesis edilmesi ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195 inci maddesi kapsamında gerekli adli işlemlerin başlatılmasına,
Oy birliğiyle karar verilmiştir. 17/03/2021
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • Mevzuat
  • İzmir Valiliği
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
Kazım Karabekir Caddesi No:1 Bornova/İZMİR
(0232) 388 10 95
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız